Merhaba arkadaşlar,
Benim problemim tiroid ile. Allah rızası için beni rahatlatacak bişeyler söyleyin zira yığıldım kaldım.... 23 aralıkta sağlık ocağında kan testlerimi yaptırmıştım tsh 3.45 serbest t4 0.87 çıkmış tsh gebelikte 2 buçuk altında olması gerekiyor diyorlar ve aradan 1 ay geçti ben bu test sonucumu yeni gördüm doktor randevum da pazartesi günü.. Sizce bu 1 aylık zaman diliminde bebeğimi etkilemiş midir kafayı yiyorum benim gibi olan var mı