Merhaba arkadaşlar benim sorum şu belki daha önce yaşayanınız vardır. P.tesi, salı ve çarşamba günleri 1 er bardak süt içtim. Bugün tekrar içecektim ki paketi elime alınca tarihinin bugün itibariyle 1 hafta önce dolduğunu farkettim. İçtiğimde sütün tadında, kokusunda herhangi bi değişiklik olmadığı için farketmedim. İçtiğim günlerde de herhangi bir sıkıntı yaşamadım. 15+4 günlük hamileyim, bebeğime bi zararı olmuş olabilir mi?