Vildan457 Sumeyra-95 canım benimde aynısı oldu 8 haftalık gittim en son 12. Haftada gel testleri yapalım dedi. bekleyiş içindeyim ama bir yandan da acaba gitsem mi diye içim içimi yiyor birşey olur mu acaba diyorum bir görsek sağlıklı mı değil mi diyorum 🙁
Kakulimmm Ben 14. Haftada doktora sordum ve daha cinsiyet için çok küçük demişti. Erken öğrenenler gerçekten çok şanslı 😊
mehefey Zeynoo21 6. Haftaya kadar çok şiddetli bel ağrım vardı daha sonrasında bulantılarım başladı onlarda yeni yeni azaldı çok şükür 🤗
Mervemia6 DilekBodurr ya erkek mi erken öğreniliyor bende acaba bende 12de gittim ikili test için bana hiç bir şey söylemedi :( bir ay daha bekleriz dedi hatta çok merak ediyorum ya :/
DilekBodurr Mervemia6 canım ben belki öğrenirim diye 12+4 te gittim benim bebiş 13+1 olmuş biraz büyümüş 😊 baktı gördü belli olmuş erkek dedi. Hatta gösterdi de 😊 sen yine sorarsın o emin olmadığı için söylememiştir belki bana da 11+5 te söylemedi mesela
Ezgimelek mehefey Banada yüzde 99 erkek dedi 12.haftada ama alışveriş yapmayın daha dedi değişir mi acaba 😊
Minikkus-27 mehefey bende 10+6 bebeğimin cinsiyetini çok merak ediyorum babaanne testleri var tabi baktık hepsine ama yine de çok merak ediyorum
Sinemneset Sumeyra-95 ben de 7+1 de gittim bir ay sonra gel dedi şu an 9+0 oldu hala gitmedim zaten ayda bir çağırıyorlar
Mervemia6 DilekBodurr anladım canım benim allahım hayırlı etsin Paşa’nı sağlıkla gelsin 😍 bende işte 14te öğrenmek için belki devlete giderim söylerler mi acaba bilemiyorum şansımı deneyeceğim😂