mehefey Merhaba kızlar💚 12. Haftadayız kontrole gittik ense kalınlığı burun kemiği derkeen cinsiyet tahmini de aldık yüzde 90 erkek dedi🤗 Zaten pipiyi ben bile gördüm. 1.çocuğum da erkek şimdi ona ömürlük bi arkadaş geliyo nasipse😍
Karadenizf mehefey yaaa 🥰🥰 tam 12 hafta mı şuan? Ben 11+6 da gidicem ikili test için inşallah gösterir diye dua ediyorum🥰
mehefey Balimkiz bakalım bizimde değişmez diye düşünüyorum bende gördüğüm için 🤗 ilk oğlumda da 12. Haftada belli olmuştu
mehefey https://i.hizliresim.com/kMV7PJ.jpg Ultrason resmimiz bu kızlar🤗 pipisinin olduğu görüntüyü alamadık çok hareketliydi çünkü
mehefey Karadenizf evet bugün tam 12+0😍 Ben ikili test yaptırmadım ama yinede doktor ense kalınlığına burun kemiğine bakmak için çağırdı 12. Haftada, şansa cinsiyeti de gördük🤗
Bayaz1995 mehefey bende 12de öğrenmiştim erkek🥰🤩şimdi 22haftayız çok şukur🤭ama ben çok kız olsun istiyordum ve kendimi niyeyse hep kizim olucak diye odaklamiştim doktor erkek diyince şok oldum ama sonra alistim🤣🤣
Ykmll Bayaz1995 aynısını birebir yaşadım Pazartesi ikili testte erkek dedi doktor ben aşırı kız hissediyordum erkek deyince şoka girdim 😂 sağlıkla gelsinler 🙏🏼🧿
mehefey Bayaz1995 bizde bi oğlumuz olduğu için kız olsun diye içimizden geçiriyorduk ama şimdide oğlum için iyi oldu aynı cinsiyetten kardeş🤗
Bayaz1995 Ykmll evet ya çok garip bi hiss öyle odaklaniyor ki insan sonrasin da şoka giriyo ben sevinemedim bile🤣🤣ama şimdi öyle aliştimki eğer doktor yalniş bakmişim kız-mış dese stresse giririm diye düşünüyorum hahaha🤣🤣tabi şaka önemli olan sağlikli olmalari🤩🤩
Mervemia6 DilekBodurr ya erkek mi erken öğreniliyor bende acaba bende 12de gittim ikili test için bana hiç bir şey söylemedi :( bir ay daha bekleriz dedi hatta çok merak ediyorum ya :/
Sumeyra-95 Kızlar ben bişey sormak istiyorum sizlere ben şuan 8+3 haftalık hamileyim dün muayene ye gittim doktorum 13. Haftada ikili test için çağırdı sizce bu süreye kadar kontrole gitmememde bir sakınca var mı bana 5 hafta sonra olması biraz çok geç geldi
Miray_38 Sumeyra-95 normalde 4 hafta sonraya randevu veriyorlar 11, 14. Haftalar arasında yapılabiliyor ikili test. Çok geç geldiyse sana bi hafta önce git bişe Olmaz
krktasnihal90 Sumeyra-95 merhaba bende 8+2 dün kontrole gittim banada 1 ay sonra gel dedi doktorum ama için rahat etmezse arada gelebilirsin dedi daha önce 1 kaybım var o yüzden tedirginim sizde 1 ay sonra gidebilirsiniz bence
Bayaz1995 Sumeyra-95 bende de öyle oluyor normali öyle ama insan dayanamiyo 16haftamda gitmistim bide 21e cagirmisti doktor o 5hafta nasil gecti yani isgence gibi icim icimi yiyordu son haftalarda doktora gidince soyledim bir daha boyle uzun sure soylemeyin dayanamiyorum diye🤣🤣
_9297_ Sumeyra-95 bende en son 8 haftalıkken gitmiştim hatta tam 8bile değildik 12 de ise 2li için gitmistim canım
Sumeyra-95 krktasnihal90 benimde daha önce kaybım oldu maalesef sanırım bende o yüzden bu kadar takılıyorum herşeye çok teşekkür ederim