Selam kizlar 36 haftaligiz dun kontrol için gittim nst de sancim cıktı 3 kez girdim serum takildi ama hep cıktı sanci belimde ağrılar var ama siddetli değil biraz catimda aci agri var bide bugun akintim geldi ama ilk kez böyle oldu cok aktı normalde de vardi ama bu sekilde degildi birde idrar yolu enfeksiyon cıktı kizlar sizce doğum baslamis olur mu