nilinannesiii hamileliğin ilk aylarındayım, neler tüketmem gerekir yararlı, sağlıklı kilo bebeğe aldırıcı besinler nedir?
minnakfasulyecim nilinannesiii Miden alıyorsa yumurta ye canım. Kaşar, pekmez tahin, muz falan diye duymuştum 😊
Islim123 nilinannesiii yumurta süt kasar peynir muz ıspanak sebzeler yararlı canım meyve de sınırlı yemek lazım:)
H1z2a3 nilinannesiii ilk ay bebek yediğin besinlerden almıyor canım sevin vücudundan besleniyor sen kendini iyi sağlıklı tutmaya çalış sonrasında bebek yediklerinden faydalanır
Tusem Arkadaşım 5 haftalik falan hamileydi. Doktor oruç tutmak istersen tutabilirsin çünkü daha senden bebek beslenmiyor demişti. Anca işte bir kaç hafta sonra peynir süt yumurta meyve kuruyemiş bol bol tüketmek lazım. Armut folik asit kaynağı bol bol yemek iyi gelebilir bu haftalarda anne için. Ama ilk aylarda bol su tüketmek çok çok önemli. Benim midem bir şey almıyor malesef :(
nilinannesiii Tusem bende suyu çok su tüketiyor hiç içmezdim normaldede şimdi de idrar enfeksiyonu çıktı aklıma geldikçe içiyorum 🤷🏻♀️