caglahrsn şehir disindaydim ve devlet Hastanesi'ne gitmek zOrundaydim çünkü hiç özel hastane yoktu yakındaki 100 km içinde ,bana herşey yolunda dedi ,idrar da olabilir akıntı da dedi ,nst ye bağladı hatta sancı vs var mı diye ,hicbirsey çıkmadı ,ben de nolur nolmaz 1 hafta içinde evime geldim,ama bu haftalarda normal demişti ,çok tecrübeli bir dr 60 li yaşlarda ,ama herkesin gebeliği başka tabii ,başka bir arkadaşımın da bu şekilde su sızıntıları oluyormuş o da akıntı sanmış ,kontrole gittiğinde bebeğin suyu bitmek uzeymis acil sezaryen ile aldılar 36+5 di o da ,şükür ikisi de sağlıklı