Arkadaşlar bahsetmiştim zaten 25 aralıkta kürtaj oldm doktor en geç 40 güne adet olursun dedi tam 5 gündür çamur gibi böylr ara ara kanamam oluyor ama bi türlü tam olamadım bi bakıyorm Hcbsy yok bi bakıyorm yine çamur gibi biraz gelmiş. Normal mi acaba yaşayan var mı bunu. Çektiğim sancı da cabası