busra55can61 feyza123 27 haftalikti canım. Allaha şükür kilomuz önde gidiyor ilk bebeğimde de öyleydi 3.700 dogdu. Dr bu bebeğinde o kilolarda doğar dedi
hjertemami feyza123 Kısmetse inşallah Doğum zamanı 18 Mayıs ama geç ama erken Allah bilir 🙏🏻 31+6 haftalık olduk. Toplam 3 kg aldım.... 3.cü kızımı bekliyorum inşallah🌷😍😘 Allah nasip ederse normal Doğum istiyorum...
busra55can61 feyza123 39+5 De sezeryan oldum salı kontrole gideceğim normalde bugün kontrolum var ama köye geldim gidemiyorum
busra55can61 feyza123 son ayda inanın bebis hızlı kilo alıyor bebeğim küçük olacak diye korkmayın BN bu bebeğimde 6 aydan sonra kilo aldim bebeğim kilo almıyor falan diyordum uzuluyordum biz kilo almasakta bebisler kilo aliyor
feyza123 deryam2687 ilk çocuklu normal doğum mu canm 😊 bende 30+1im benm ki sezeryan doktorum 18 ve 23 mayıs düşünüyor doğumu 38 ve 39 arası yani ama ben 1 haziranı çok istiyorum oda 40+1 olmuş oluyor bekletilirse öyle istiyorum
EsraDndar feyza123 bende tam 30 haftalık olduk bugun pazartesı kontrolüm var kılosunu ogrenecegız ıns kızım olacakkkk
busra55can61 feyza123 canım 39. Hafta dolmadan sezeryan yapmıyor doktorlar tabii suyun az kordon sıkıntısı olmadığı surece. Dr nla konuş tarihini siz belirleyin özele gidiyorsan.
feyza123 feyza123 bana 38 ve 39 arası dedi doktor da ben de 1 haziran doğsun istiyorum 40+1 olmuş oluyor o zamn da işte bekleyişler mi bilmiyorum riskli olur diyor herkes özele gidiyorum canm
Sanemiko feyza123 kusura bakma canım Yen'i gördüm 🙈 Yaaa herkes 3-5 kg'dan bahsediyor ozaman bizde bi anormallik var diyorum ben 🤣🙈 normal istiyorum ama daha belli değil bakalım 😍 Kızımız olucak nasipse 🙏🤰❣Senin nasıl ?