Glcns Bahar4516 ben hastayım diye içiyordum ama pek tavsiye edilmiyor bitki çaylarının hepsi sıkıntılı. Sancı ya sebep oluyormuş. Dikkatli kullanın derim.
Mothersone Bahar4516 Günde büyük bir kupayla bir tane içmek zararlı değil ben hergün tüketiyorum bi sakıncası yok🤗