Zuzum_20 erken gelmeye karar vermişti benim oğluş ama kendi gelmek istediği için bizde normal Doğuma karar verdik ama bende Doğumhanedeki kontroller sonucunda aniden sezeryana döndük. Korkulacak hiç bişey Yok genel anestezi almama rağmen kalkmak zor olmadı başım dönmedi ağrım olmadı sadece emzirmekte zorlanılıyor onun dışında çok rahattım