hmyrmom ben 13+5 ve geçen hafta gittim kan verdim bir ay sonra çıkacak dedi. Ultrasondan da her zamanki rutin baktı bi sıkıntı yok dedi. Tekrar folik asit yolladı gönderdi. Ama 15 gün sonra farklı bi hastaneden ayrıntılı ultrason çektir söyle zeka testi için kan verdim bide ultrasondan baktırmak istiyorum de dedi. Bildiğim kadarıyla 3. Aydan sonra folik asit olmaz. Ayrıca 13 haftada ikili test için kan alındı ama bide ultrasondan ense kalınlığı burun kemiği bakilmaliydi. Internetten baktigim kadarıyla. Artık kan testi çıkıncami bakacak o zamanda bebek 17 haftada olacak anlamadim velhasil. Bu boyle mi işliyor