_9297_ Kizlarrr selamm 😊 bugün kontrolümüz vardı 16+4 olduk ilk defa kaç gram olduğunu öğrendim daha önce hiç soylememislerdi çok heycanlandim mutlu oldum sizinle paylaşmak konuşmak istedim benim bebiş 160 Gr 10bucuk cm olmuş ya sizinkiler 😘
Merve_kucuk _9297_ 23+0 günlükken 655 gram 29 cmdi. Daha randevumuza 11 gün var merak ediyorum kaç gram oldu sağlığı felan nasıl miniğimin😊😍
_9297_ Merve_kucuk çok şükür canım iyiyiz düşük tehlikesinden sonra iyiyiz şuan 😌 sizin minik nasıl iyidir inşallah 😊
Mizginnn _9297_ aynen canım bana doktorum gayet iyi normal demişti zaten biranda şaşırtacak şekilde kilo alıyorlar oğlumda öyleydi
Kedili_Anne _9297_ aslında bu haftalarda erken ama bence sizinki gayet güzel, normal. Benimki de benzerdi.
Merve_kucuk _9297_ Kaç haftalıkken yaşadınız ki düşük tehlikesini 😔 22 haftalıkken detaylıya girmiştim tek arter tek ven olduğunu söylediler. İleriki zamanlarda gelişim geriliği ve erken doğum olmaması için sürekli takip edilmem gerekiyor. İnşallah zamanında doğum yaparız hepimizz🙏🏻❤
Ay_isigi Merhaba kızlar bende 19 haftalık hamileyim ayrıntılı ultrasona daha hiç girmedim 23. Haftaya kadar girmemi söyledi doktor 23. Haftadan sonra giren var mı ?
Merve_kucuk Ay_isigi Detaylı ultrason için en uygun hafta 22 ve 23 canım 23 haftanı doldurmadan detaylıya gir bence ☺
Mizginnn Ay_isigi ilk gebeliğimde girmemiştim ben şuan ikinci gebeliğim yine düşünmüyorum canım 23 haftaya girdik
_9297_ Merve_kucuk 7 haftalıkken bebeğin ve kesenin etrafında kalın bir kanamam olduğunu söylediler çok dikkatli olmam gerekiyodu çok şükür smdilik bir skntimiz yok 🤲😌 hadi ya çok üzüldüm canım ya hiç duymamistim dediğin olayı ya rabbim insallah bütün hamislerimize bebislerimizi sağ saglim zamanında kucağımıza almayı nasip eder 😘🤲🤲
_9297_ Mizginnn bugün cinsiyet partimizi yapicaz çok heyecanlıyım acaba prensimiz mi prensesimiz mi geliyor 🤣🤣🤣🤣😌😌😌😌😌