gokcem_esra Merhaba kızlar aranızda pisik kremi olarak sudocrem kullanan ve memnun olan yada sorun yaşayan varmi . Ben başta mustela almak istedim ama etraftan hep olumlu yorumlar duyunca fikrim değişti gibi önerileriniz benim için değerli 😉
Dilankenger gokcem_esra ben çok etkili olduğunu biliyorum . hastanede hastalara veriyorduk bebişleri pişik olunca . çevremdekilere öneriyorum kullanıyorlar hatta çok memnunlar . ablama almanyadan geliyor hediye getiriyor görümcesi bübchen mustela marka şampuan vücut bakım ürünleri falan getiriyorlar . malum burda biraz pahalı böyle şeyler