NurEto Kızlar çoğunuz biliyor kimyasal gebelik yaşamışım değerlerim artıyordu bugün doktora gittim kan verdim 1 küsür olmuş yani düşmüş bu ay korunma gerektiğini söyledi doktor ne zaman adet olacaksın Bi kontrol edelim yumurtalığın toplansın felan dedi
Merve2012 NurEto bende iki kez yaşadım. Bu ay klomen ve çatlatma iğnesi uyguladık beklemedeyim şimdi hayırlısı inşallah. Yumurta rezervim düşükmüş tsh 0.03 müş bunlarda sebep olabiliyormuş. Senin ilk demi kimyasal gebeliğin canım
Ebaki NurEto bnde yasadım ama canım korunmadık zaten olmadı da cocuk bilmiyom ki sen dayına sorsana her doktor farklı diyo
Koalina NurEto Kimyasaldan sonra neden korunmak gerekiyor anlamadım 🤔 Bende kimyasal gebelik yaşadım ama hiç korunmadım
Happyprincess NurEto Bende kimyasal gebelik geçirmiştim. Doktor folik asit verdi 1 hafta kullan dedi. Muayene gittiğimde yumurtalıkların gelişmiş korunmakta gerek yok hemen düşünebilirsiniz demişti. Hiç rahim toparlanması demedi bana .
NurEto Ebaki oda korun dedi canm sordum 1 ay korun dedi adet olunca git hormon testlerini tekrar yaptır dedi
Koalina deniiz9797 Zaten aşağı inerse değerler kanaman hemen başlıyor Canım normal gebelikse hcg çıkıyor
Ebaki deniiz9797 kuzum iki gün sonra artması lazım iki katı ona göre anca belli oluyor cünkü bnm ablamın 700 Dü üc dürt gün sora kimyasal gebelige dönüştü
deniiz9797 Koalina kanamam yok cok şükür kuzum bidaha gidicem doktora hafif batmalar var karnimda belimde falan yerlesme agrisi sanirim
NurEto Happyprincess adet düzene girsin dedi çünkü ben adet olduğum halde değerim arttı sonradan düştü adetim ne zaman olacak belli değil yumurtalıklar toparlansın dedi
Ebaki deniiz9797 ne zaman kan aldırcam cnm tekrar inşallah güzel ilerliycek ya arkadas hamile kalana kadar cektiğim iz ayrı kalınca da acaba dıs gebelik mi kimyasal mı bos mu mogul mu bilmm daha neler neler düşünerek hamileliğimizin tadını cıkaramıyoruz