Cerenssn hayir doktorum yazmadi daha doğurusu ben 3 4 ay gebe kalmayi duşunmuyorum çunki tedavi olucam pihtilaşmam var ve eczanelerde zararsiz olan aspirinler hep vardir orta doz olanlar bende aldim tedavi oluncaya kadar bir seyler yapayib bende diyorum saglikli beslenmehe calisiyorum eşim folik asit içiyor ben 4 aydir içiyordum ama biraktim doktorum yeter dedi birak