busra-mutluanne1 27+3 üz özellikle gece lavaboya kalktığımda farkediyorum göbeğimin bi tarafı şiş sert oluyor bunu yaşayan var mı kasılma değildir umarım lavabodan sonra yatağa oturuyorum elimle okşayınca harekete geçiyor bebek
Derya35 busra-mutluanne1 bende aynıyım canım. 27+5 benimde. Sol tarafıma toplanıyo sürekli. Özellikle geceleri. Durumumuz aynı şu am ☺️
busra-mutluanne1 Derya35 a aynı sayılırız ne güzel🥰normal midir sizce bu durum doktora falan sordunuz mu hiç 25te gitmiştim en son kontrole daha soramadım☺️
busra-mutluanne1 Kavrlms16 normaldir inşallah değil mi bu durum 😊 acaba gece bi tarafa uzun süre yattığımdan mı diyorum ama