minnos6 30 haftaligim bebeğim ters duruyo doktor dönmezse normal doğum olmaz dedi böyle olup dönen varmı sonradan bide ödem olmuş bunu nasıl atlatabilirim
Linosum minnos6 37+2 haftaligiz bastan beri tersti 35. Haftada döndü suan normal dogum pozisyonunda ama kanala girmemis inşallah girer 🙏
Nilay35 minnos6 doktor heran pozisyon degistirir bile diyor yani uzulmeyin 30da benmde asagidaydi smdi 36 olduk makat gelis daha cok doner
Sersev Ben 31 haftalk hamileyim geçen hafta benimde makat duruyordu bugün gittim doğum pozisyon u almış döner daha
rukenoz Benim de 34 bitti hala ters 🤷🏻♀️ Doktor 37ye kadar düzelme durumu var dedi. Sonrasında hem bebek büyüdüğü için hem de su azaldığı için dönme ihtimali azalıyormuş
Minikmucizem_ minnos6 30 daha cok erken 36 dayim hala dogum pozisyonu almadi. Cani ne zaman isterse artik bebege bagli
Zeyk Minikmucizem_ alıyor ya benim 24.haftadan beri baş geliş duruyor. 32.haftadayiz zaten 24den sonra dönüyormuş bebisler. Ama doğuma kadar kaç pozisyon değiştirir belli olmaz dedi doktorumuz
Zeyk minnos6 daha çok döner canım bence şimdiden telaş yapma. Benim de 24.haftadan beri baş aşağı duruyo ama her an pozisyon da değiştirebilir belli olmaz 32.hafta
K1996 minnos6 benim 34 e kadar bası kasıklarımın ordaydı 35 de doğum pozisyonunu aldı 15 gün sonra eski haline geri döndü sonra bu hafta doğum pozisyonunu aldı seninde öyle olur bence döner bence
Medine_1992 Zeyk canım sende de kansızlık var mıydı ya 😪bugün 9 çıktı surup kullandıgım halde napacam ben aile hekimi korkuttu
Minikmucizem_ Zeyk bilmiyorum artik bekliyorum ne zaman cani isterse o zaman pozisyonunu alcak heralde 😊
Gulbebek minnos6 Doğuma kadar daha çok döner merak etme son ana kadar dönmezse normal doğum olmuyor ödem bende de çok varmış neden anlamadım hiç
Gulbebek minnos6 Ben de çok tüketmiyorum hatta bir ara tam kestim tuzu bu kez de sodyum eksikliği çıktı