Dilimin altında beyaz pamukcuk gibi şeyler çıktı aşırı canımı yakıyor ağrısı kulağıma kadar vuruyor. Tantum diye bi gargara kullandım iyi gelmedi doktor gebe olduğum ilaç yazamam dedi karbonatlı su ile çalkalıyorum ama iyi gelmiyor var mı başına gelen ne yapabilirim?