ilkbahar SeydaaYlmz hadi ya ananası önermediklerini hiç duymamıştım canım 😵 benim doğuma daha 5ay var 😭😃 benim yerime de ye 😃
SeydaaYlmz ilkbahar ben öyle biliyorum canım yine doktoruna sor ya belki izin verir bi parçadan bişey olmaz 😘 benim 54 günüm kaldı kız olduğu için 50 falan sayıyoruz biz bakalım hayırlısıyla gelsin inşallah meleklerimiz 😍❤
198723 SeydaaYlmz yok canım herşeyin fazlası zarar bende okumuştum anca 2-3 dilim yiyebiliriz zaten zararlı olan kısım suyunu içmek çünkü 1-2 ananasın suyu sıkılınca haliyle fazla olacak ben yiyorum
198723 SeydaaYlmz tabi herkes kendi tercihi zaten hergunde yemiyoruz maksat tadına bakalım canımız çektiğinde yiyemeyince inadına daha çok canımız istiyo sanki 😂