Elifaa
Humi Hanımlar yaklaşık bir ay önce çok ağır bi hastalık atlattım. Boğazımda enfeksiyon vardı yutkunamama, yanma, batma vs. Nezle olmuştum sürekli hapşırık, burun akıntısı, halsizlik birde baş ağrısı yatak döşek yattım 2 gün. Hiç ilaç kullanmadan nasıl atlattığımı yazıcam. Eşim sağolsun bi çay hazırladı bana. Bi kaba Ihlamur koydu, içine biraz taze zencefil doğradı ve yarım limon dilimleyip kaynattı. Günde 3 bardağı geçmeyecek şekilde içtim. 1 çay kaşığı balla karıştırarak içtim çünkü zencefil acılaştırıyor. Biraz büyük kupalarla içmiştim. 2 gün sonra ne enfeksiyon ne nezle hiç bişiy kalmadı. Ayrıca bu karışım baya balgam attırıp sizi rahatlatıyor aklınızda olsun. Ben sigara kullanmıyorum ama içilen yerde durmuştum mecburiyetten baya tıkanmıştım. Ama siz yine de doktorunuza sorun benim doktorum içebilirsin dedi antibiyotikten iyidir diye sadece bununla atağa kalktım. İkinize de geçmiş olsun güzel anneler 🌸