Mom43 Arkadaşlar e bebekte anne bebek çantası 36 liraya düşmüş gri olanı beğendim ama kalitesi falan nasıldır bilemedim alan var mı acaba ☺️
Nevinnn Mom43 bende grisi var canım yeni aldım çok güzel rengi falan iç de enis kullanışlı duruyor ben daha kullanmadım ama çok beğendim içime çok sindi 😊
Deletedmom138 Mom43 denemeye değer alacağım ☺️ 30₺ çok iyi birşey beklemiyorum ama idare etsin yeter 🙈