sibel_aydinn Erkek bebeğimiz olucak inşallah. İsmini Aybars düşünüyoruz sizce nasıl. İki isim istemedik tek olsun dedik ☺️
Deletedmom317 sibel_aydinn bende aybars istiyorum eşim dini isim olsun istiyor. Baska isimde beğenmedim bence gayet güzel