Happyriver Merhabalar , 11 haftalık hamileyim. En son 3 hafta önce kontrole gittim. Sonraki kontrolüm 1 hafta sonra. Ama ben son 1 haftadır inanılmaz endişeliyim. Acaba bebeğim yaşıyor mu? Kalbi atıyor mu? Vs vs. Henüz karnım çok büyümediği ve bebeğimin hareketlerini hissetmediğim için sadece doktor kontrolünde rahatlıyorum. Sizde de böyle endişeler olmuş muydu ? Uykularım kaçıyor artık :(
Misssimsek Happyriver ah caniiim hep öyle ınan her kontrole yüreğim ağzımda giriyorum 14 haftalık olduk bizde. DogurDoğurana kadar böyle gidecek sanırım.
Deletedmom0025 Happyriver 11+6 haftalıgım bende. Benimde bi hafta sonra ve kasıgım agrımasa midem bulanmasa hemen bebeğime bişimi oldu dıyorum. Yaklaşık 2 haftadır endişeliyim bende. Ama midem bile bulansa gecıyor iyi demekki diyorum .
Busrasalt Happyriver bende 12 haftalık hamileyim kesinlikle haklısın bende aynı şeyleri düşünüyorum bişey mi oldu iyi mi nerde diye düşünüyorum doktor kontrolü için gün sayıyorum emanetleri rabbime minnoşlarımızın
Gnt38 Happyriver malesef oyle ilk baslarda hareket hissedemedigin icin endise oluyo sonra hareketlenince çok hareket ediyo yada hiç etmedi az etti diye endişe oluyo yani hep bi endişe. Inşallah hepimiz sağ salim alırız kucagimiza
Marryy Happyriver Bende ilk haftalar çok endişeleniyordum. Sonra ağrı sızı bulantım olduğu sürece bebeğimin iyi olduğunu düşünmeye başladım😊
Meliha_nur Happyriver canim 36 haftalik olduk ama malesef ben bile tepki vermeyince agliyorum tepki versin diye ortaligi katiyorum birbirine
Mervee58 Happyriver ilk zamanlar öyle oluyo🙈 ama hareketlerini hissetmeye başlayınca daha sakin oluyorsunuz çünkü hareket edince kendinizi huzurlu hissediyorsunuz☺️
Bsrlmnemr Happyriver ay olmaz mı ya😵 ben daha 5 haftalığım dün öğrendim onu da.. Dün stres oldum çok üzüldüm şimdi içim içimi yiyor bişi oldu mu acaba diye yatıyorum kalkıyorum onu düşünüyorum. Valla rabbim nasip ederse kalan aylar kafayı yemem inşallah 😵
Aytach Happyriver canım daha dünyaya getirdiyinde daha nasıl olacak o endişeler bir bilsen. kendini rahat bırak çocuğun seni hiss eder. benimde bir kızım var ve 16 haftalık hamileyim seni her türlü güzel anlıyorum🤷🏻♀️
Gigy Valla şimdi ağladım ben de sinir boşalması yaşadım resmen ,hep endişe hep düşünce ,hafif lekelenmem var benim de ,rapor alacağım bu gidişle riskli zaten durumum ,inşallah hepimiz güzel haberler alalım 🙏
Serihsasya Canım aynı valla hareket hissetmediğimiz için insan öyle hissediyor bi de ayda bir çağırıyorlar zaman geçmiyor korkma hepimiz aynıyız allahım sana ve yavruna sağlık versin beslenmene uykuna dikkat et hiç bişey olmaz Allah’ın izni ile :))
NisaMomy Happyriver geçiyor canım o haftalarda bende öleydim ne bahane bulsamda doktora gitsem diye🤣 şimdi 19+5 olduk ve 18 den beri hareketlerini hissettiğim için hiç endişe etmıyorum.
Deletedmom138 Happyriver bende sürekli hastalık bahanesiyle acile götürüyorum kendimi öyle bakıyorum ultrasona. hem 10 gün içinde muayene olunca ücret alınmıyor 8. günde falan gidiyorum ağrım var bakın diye 😂😂