Hayırlı günler herkeze hergun burda birileri doğum yapsada okusam diye bakinir dururken anlatma sırası bana geldi 38+2 günlük sipinal sezeryan oldum bugün benim iki evladım daha var bu üçüncü diğerlerinde tamamen uyumustum ve uyanırken acılar çok kötü oluyordu bunda öyle olmadım çok şükür sezeryan olacaklara şiddetle tavsiyem yarım uyusun brn çok korkagim ama o belden yaptıkları iğne gerçekten hiç acitmiyor serum takarken ki acının üçte biri bile değil düşünün yani hiç acılı bı durum değil zaten hemen sonra uyuşuyor bacaklarınız hiç acı hissi yok bebeğiniz beş dakika sürmen elinizde ben ne olduğunu anlamadan bebegimin aglamsini duydum hemen bana verdiler çok güzeldi görmek 3200 Gr 50 cm doğdu bal kızım şuan daha kalkıp yurumedim daha tam anlamıyla uyusuklugum geçmedi bide ilk yürümeyi de atlatirsam tamamdır🤭