Minnaksercecik elyasss doktorum bana dün verdi vitaminmiş canım 12 hafta dolduğu için folik bıraktık vitamine başladık bana da bu ilaçtan verdi
elyasss TospikAnne Minnaksercecik Ceku ben şuan 8 haftalık hamileyim hamile kalmadan 3 ay önce decaviti kullanmaya başladım zaten sadece sağlık ocağı veriyo. Sağlık ocağındaki doktorum vermişti bunu kullan diyr içinde folikasitte var. Kadın doğum doktoruma gösterdim o da kullanabilirsin dedi. Bugün sağlık ocağındaki hemşirem folikasit kullanıyo musun dedi bende bunu kullanıyorum folikasit diye verdiler dedim bundaki folik asit miktarı az folikasit kullanman gerekiyo dedi bunu genelde 13.haftadan sonra folikasiti bırakıp kullanıyolar dedi. Şimdi kafam çok karıştı. Ya bebeğim tam anlamıyla gelişmediyse ?? 😔😔😔😔😔
TospikAnne Minnaksercecik 12. Haftada niçin bıraktınız? Daha önce almış mıydınız? Bende folik asit kullanıyorum. 10+5teyim. 3 kutu içmem söylendi. Ben 5. Haftamda başladım üstelik.
Minnaksercecik TospikAnne canım ben hamile kalmadan önce 1 kutu bitirdim hamile olduğumu öğrendim 2 kutu daha içtim hatta ben Progestan kullanıyordum 12 hafta oldu folik ve Progestan bıraktık vitamin yazıyorum dedi bugün vitamini kullanmaya başladım 3. Aydan sonra folik bırakılıyor cnm
TospikAnne Minnaksercecik merak ettim bunu bak bende doktoruma soracağım. Ben hamilelikten önce kullanmadım çünkü planladığım birşey değildi 🙈 ama şuan 1 kutu bitti 2. Kutununda 4te 1i bitti. Bakalım ben ne kadar kullanacağım daha
Minnaksercecik elyasss yok cnm öyle düşünme Allah’ın izniyle hiçbirşey olmaz folik içeceksin sonra decavıt kullanacakmışsın amaaan önceden annelerimiz ne ilaç içmiş ne birşey yapmış direk Doğuma gitmiş biz çok pimpirikliyiz
[silindi] elyasss ben 6 küsür haftada başladım folik asite. Neden gelişmesin eskiden folik asit mi vardı
TospikAnne elyasss bence bunu doktoruna danışmalısın canım. Eskiden folik asit mi vardı diyenlere kulak asma. Evet yoktu çünkü eskiden annelerimizin yediği içtiği doğal olduğu için folik asit vücutlarına alıyorlardı. Şimdiyse doğal meyve sebze bulmk o kadar zor ki. Basıyorlar hormonu. Nasıl yeteri kadar folik asit alabiliriz ki. Zaten gerek olmasa doktorlar aylarca kullan diye vermezler. Gidin şunu bunu yiyin derler. Yok çünkü. Meyve sebzelerin eski tadı yok şimdilerde. Bizlerde az çok tadı alabiliyoruz.
Minnaksercecik elyasss aynen şimdi herşey de bir zehir var kanserojen madde var allah sonumuzu hayır etsin
Gamze023 Bende 12haftada dolık asıtı bırakıp decavıt ve kan hapı başladım sımdıde balıkla aram yok dıye balık hapı verdı omega3
Sevde123 Hamile kaldığımı ogrendigim zaman doktorum baslattirdi folik asite 12. Haftada magnezyum, kan hapı,ve decavit verdi bunlarda zaten folik asit var ekstra onu kullanmana gerek yok artık demisti
Minnaksercecik TospikAnne sor canım benim düşündüğüm birşeydi ekimde düşük yaptım aralıkta hamşle kaldım