Merhabalar bugün acısız bir şekilde çatı maueyenesi oldum ve şuan evdeyim.
inanılmaz ağrım var.. ntsde sancım yoktu, muayenede açılmam olmadığı söylendi.
bir saattir ağrının geçmesini bekliyorum adet sancısı gibi gerçekten bacaklarıma vuruyor...
Sizin çatı muayenesi sonranız nasıldı.. mümkün mü doğumun başlaması..?37+3 üm