Kızlar ben dayanılmaz ağrı çektım antibiyotikden de korktum sarmısagı dövüp agrıyan dişimin oraya koyup tutabildigim kadar tutum sabah akşam bi de karanfil bastım suan da ağrı var ama sızlama seklinde umarım tekrar ağrımaz agzımı kapatamıyordum dene istersen