Mervehatun Sizde sabah kahvaltısı yapabılıyormusunuz ben yapamıyorum hazırlayamıyorum mıde bulantısından ve canım ıstemedigi için kahvaltı yapmadıgım gunler oluyor sizce bebege zararlı mı kahvaltı yapmamak
Tugba553 Mervehatun bende aynıydım 12.haftadan sonra düzeldim inşallah senin içinde aynı olur bildiğim kadarıyla bebek 14 haftadan sonra yediklerinden besin almaya başlıyor 🤗
Lsbebisim Mervehatun Kahvaltı yapmak tabiiki cok onemli ama sizin yaşadıklarınız haftanız itibariyle cok normal dert etmeyin bebek suan kanınızdan besleniyor zaten :)
Laviiin Bende 9 haftalığım yanlız sabah kahvaltım çok iyi ama akşam yemeğinde hiç bişey yemiyorum sürekli atıştırmalık şeyler tüketiyorum