Marinedeniz minnakfasulyecim hemsire bana 20. Haftadan sonra yapilmasini oneriyoruz hatta 21. Hafta dedi bence sen yine de 21 de git canim bebek hareketlerini hissetmek gerekir diye biliyorum
Damla123- 1prens1prensesannesi_ canım tam 20. Haftada da mı oldun artısı var mi beni 18. Haftada gel diye çağırdılar gittim sonra hayır bekleyelim bir iki hafta dediler şuan 19+1 çarşamba kontrolüm var 19+6 olacak Allah’ın izniyle ondan sonra yaptırsam mu yoksa bir hafta daha bekleyip 20+6 da mi olsam doğudayız tek başıma çıkmam sorun oluyor mecbur eşimin iznini bekliyorum da
Sabirsiz_Anne minnakfasulyecim beni ilk 18 haftalikken çağırdı sonra vazgeçtiler 20.haftanda gel bebeğin kalp atışlarını rahat duyarız dediler. İlk kalp atışını dinleyip ona göre vurdular aşıyı ikinciyi 24 haftalikken sanırım kalp sesinin duyulması öncelikleri
Ezgievrenn yukarıda bi kaç arkadaş ilk 3 ay demiş ama hayır ilk dört aydan sonra vurulur aşı. yani 17.haftadan itibaren. ilk aşı olmanız gerekmekte. 2. aşı ise 1 ay sonra olmanız gerekmektedir.
Ygmroglcn Ezgievrenn canım 12. Haftadan sonra yapılabiliyor fakat bazı doktorlar bebeğin hareketlerini hissetmemizi istiyor yoksa tıbben 12. Haftadan sonra yapılabiliyor ama çoğu doktor 19-20 yi bekliyor . Sağlıkçı olduğum için biliyorum internettende bakabilirsin olup olmadığına