Bkm2398 Giden memnun kalan varmı? Ben suan muayeneye oraya gidiyorum doğumunda orda düşünüyorum bi şikayeti olan varmı oradan?
Grhn Bkm2398 fatma bozkurt doktorum . Memnunum canım 25 gün kaldı doğumuma. Hastane çok temiz hemşireler de güler yüzlü tavsiye ederim.
Bkm2398 Grhn benimde Fatma Bozkurt Doktorum çok cana yakın samimi bir hanfendi benimde 51gün kaldı Allah hayırlısıyla kucağımıza almaya nasip etsin 🤗
Bkm2398 Grhn şuan öyle gözüküyor haftaya kontrolde suyuma göre karar verecek doktor bebek en son haftasından önde gidiyordu 😇
Bkm2398 Grhn peki canım hiç 30haftadan sonra alttan muayene etti mi ben Fatma hanıma sorduğumda 38haftanda yapıcam çatı muayenesini dedi bu zamana kadar olmadım alttan muayene
Grhn Bkm2398 aynen canım bende 36 haftalık oldum sordum 39 haftalık da yapacam dedi önce bakmıyormuş erken dedi.
Bkm2398 Grhn anladım canım çok sağol Allah kolaylık versin sağ Salim kucağına alırsın yavrunu İnşallah 🥰