Mrb güzel Anneler ☺️ Uyku tutmadı bende katılıyım dedım.. şuan 15 +2 Haftasındayım ve 48kg ile hamile kaldım şuan da 51 kg olmuşum 🙈 Saglıklı beslenmeye, azar azar ama sık sık yemege calışıorum çok su içmeye bakıyorum ve akşamları meyve yemege calışıorum ☺️
annem cok hamarat ve tabi Hamur işlerınden, pastalardan vs de kacamiyorum 😅 amaaa elimden geldıgı kdr dikkat etmeye bakıyorum.
inşalllaaaaahhh bütün güzel annelerımız nasıl rahatsa öyle yaşar ve saglıklı bir hamilelik ve evlat kucagına alır.. 🥰