Fundacld Arkadaşlar merhaba, 13 haftalık hamileyim ve çocuğuma kayınvalidem bakıcağı için güneşliye taşınacağım. Bu çevrelerde doktor hastane tavsiyesinde buluncak varsa çok sevinirim. Örneğin erdem hastanesine giden var mı
seda1anne Fundacld Erdem hastanesinden de memnun kalan var. Medicine hospitalde de komşumuz doğum yaptı oda iyi dedi .orda olsam bende medicine de yapardım .
Grisayfa Fundacld medicine gidiyorum en başından beri 36 haftalığım hastane baya büyük güzel doktorumdan çok memnunum çok konuşkan sen sormadan herşeyi anlatıyor fatma Türkan ayan muayene ücreti 95 oldu ben 75 le başlamıştım zam geldi tabi sanırım Erdem daha uygun fiyat olarak ama tam donanımlı bir hastanemi onu bilmiyorum
seda1anne Fundacld ben doğma büyüme oralıyım , taşındım ama ordan orda yaşadığım içim hastanenin güzel olduğunu biliyorum çoğu tanıdığım da Medicine de doğum yaptı , ama doktorlarını bilmiyorum 🤷🏼♀️