Seni en iyi anlayanlardan biri benim kendi yasadiklarimi yazmissin. Iki hafta ince bende 36 haftalikkken erken dogum yaptim. Ne hayallerim heveslerim vardi. Butun hazirliklarimi, hediyeliklerimi, hastane suslerini kendi ellerimle yaptim. Dogum yaptim ama malesef cigerleri gelismedigi icin benim bebegimide kuveze aldilar. Bebegini dogurduktan sonra ona kavusamamak cok zor sabaha kadar agladim gozume uyku girmedi. Neyse kuvez maceramiz basladi onu orda oyle gormek kablolara bagli bantlar serumlar oda cok zordu her cikista yine agliyordum annelik benim gucsuz yanimi ortaya cikardi. Yani bu olayi yasamak bana agir geldi ama rabbim ol demeseydi olmazdi. Allahtan dedim dua ettim. 8 gun kaldi kuvezde son gunlere dogru iyi haberlerini aldikca birsz moralim duzeldi. 8. Gunu birden taburcu etti doktor bizi oylr sevindik ki yavrumuz evimize geliyor diye. Eve gelincede sarilikti, kilo vermesi, sutumun kesilecek noktaya gelmesi derken yine bir sıkıntı yaşadim. Ama Allaha sukur su an yanimizda ve bende moralimi yuksek tutmya calisiyorum hersey onlar icin. Ben bu tecrubeyi yasadigim icin ordaki tum bebeklere de dua ediyorum. Allah bir an once onlari sagliklsrins geri kavustursun anne babasina bagislasin. Sizde dua edin biz bu yükü kaldirabilecekmişz ki Allah yaşatti hersey Allahtan. Insallah sizde bir an once kavusursunuz