Merhaba kızlar , aslına bakarsanız hiç duymamıştım bu zamana kadar meryem ana otunu ve duasını. İnstagramda bir hamilelik sayfasında bahsettiklerini gördüm ve normal doğum için sancı geldiğinde suya koyulduğunda ve duası okunduğunda kolay açılma oluyormuş , doğum bitince hemen sudan çıkarılması gerekiyormuş. Ve kendimde araştırdığımda çocuk sahibi olmak isteyenler içinde baya mucizevi bir bitkiymiş. Kullananlar oldumu hiç yada etrafında kullanmış olanlar. Bilmeyenler var ise faydalanın istedim 😊 bende dogumumda yapıcam inşallah .