Nisannasell Kızlar benim şafak 12 doğumuma günler kala uykular haram oldu 😂 aşırı derece korktuğum için sezeryan kararı aldım doktorum birazcık sert çıksada kabul etti linç edicek arkadaşlar kötü yorum yazmayın lütfen benim korkum bana yetiyo ☺
Burcu_asf Nisannasell bizde tam tersi 21 gün var inş cnm ☺️ ama emin ol sezeryan daha Zor dur normal doğum dan 🤷 tercih meselesidir yine de rabbim yardımcımız olsun inş
Tlaynz12 Nisannasell bende normalden korkmuyor değilim ailemden dolayı öyle bi anlatıyorlar ki bu normal doğum yapanlar nasıl yaptı diye günlerdir düşünüyorum ama ısrarla normal diyorum bakalım😂😂
bulutsmomm Benim şafak ta 12 ama hala doğum şeklinde kararsızım korkumdan 😄 artık bu gidişle kendisi gelecek anlaşılan 😂
Nisannasell bulutsmomm normal doğum korkutucu geliyo bana en azından sezeryanda anestezi alırım uyanırım herşey biter sonrasında acı olur illaki ama oda kader yapcak bisey yok 🤭😂
Nisannasell Burcu_asf hayırlısı artık canım benimki bu ara sabırsız davraniyo sanki her an dogcak gibi bi baktim mucize oldu ve normal doğdu 😅😅
Nisannasell Tlaynz12 benim cevremde hep normal doğum yapmam gerektiğini söylüyo ama ben ah bi cesaretlensem 😅