Ben de kullanıyorum tüm cilt bakım ürünlerimi 😂 yan etkisi olduğunu sanmıyorum 🤷♀️
Garnier kullanıyorum. Rochell kullanıyorum. Zaten artık evde olduğum için makyaj yapmadigim icin cildim ferahladı sivilce çıkmıyor 🤗
Evde doğal ürünler istiyorsanız:
- kahve telvesi
- yoğurt (doğal) ve pirinç unu karışımı
- cildiniz hassas değilse yarım limonun üzerine az şeker döküp peeling yapabilirsiniz
- Çileğin baş kısmını kesip sürebilirsiniz yine peeling oluyor 🤗