eminedgn Kızlar doktor düşük icin yumuşak kapsül hap verdi dün kullanmaya başladım baş dönmesi fln oluyo normal mi acaba kullanan var mı?
eminedgn pyymamm ben doktoruma sordum ister ağızdan ister fitil olarak kullan dedi bende ağızdan aldım iki gündür böyle devam etsem bisey olur mu acaba
eminedgn Deletedmom386 nasıl istersen öyle kullan dedi doktorum ağızdan almaya devam etsem bisey olur mu acaba kanamamda durdu kahverengi akıntım geliyodu oda durdu
pyymamm eminedgn alttan alabiliyosan alttan daha etkili oluyor dısardan kanaman yoksa eğer . Yarım saat yatman gerekiyo sonra akıntın oluyo fazlası cıkıyo. Agızdan alınca alısana kadar bas dönmesi falan yapıyor
Deletedmom386 eminedgn Bence kullanmaya devam et zaten doktorunda devam etmeni önerir düşük riskin geçene kadr. Fitil olarak kullan. gerçekten insanı sersemleştiriyor
Deletedmom386 pyymamm Bende artık alttan alıyorum ama geri akıyor akıntı gibi bu şekilde ne faydası olacak oda beni düşündürüyor
eminedgn Deletedmom386 evet orası da var etkilisi olmaz diye korkuyorum bide dün ve bugün kullandım sadece kanamam da kahverengi akıntımda durdu baya etkili
pyymamm Deletedmom386 yarım saat uZanınca fazlasını atıyo dısarıya o günlük ped falan kullanabilirsiniz
Deletedmom386 eminedgn Bence düşük tehditi olan haftalar geçene kadar kullanmalıyız. Kanaman geçse bile en azında 3bucyk aya kadar