Epelinkiran bence kesinlikle degistir, ne hakki var boyle konusmaya sen zaten hamilesin ayri bir psikoloji icindesin ne hakki var uzmeye bunca elestirmeye. Benim ilk gittigim bayan doktor ilgisizdi cok yogundu o yuzden soracaklarimi soramiyordum 5 dk da muayene edip gonderiyodu bir de ozel hastane, 2. Gittigim erkek doktor da cok soru sordugum icin biz bu sorulara normalde cevap vermiyoruz dedi ona da gule gule dedim simdi 3. Doktorumdan memnunum gayet ilgili aciklayici dinliyor ve anlatiyor. Onlara hasta cok bize doktor cok. Hic durma ustunde bile.