Ben sık sık içiyorum.Hamileliğimin en başında hasta olmuştum o zamandan beri haftada 1 2 kez 2 bardağı geçmeyecek şekilde içiyorum.34 haftadayım bir sorun olmadı.Uykumu da iyileştiriyor bence.Yalnız bitki çaylarını abartmamak gerek hamilelikte kesin yasak olan adaçayı.Yeşil çay da önerilmiyor.Meyve çayları(elma öayı,böğürtlen çayı) içebilirsiniz.Ama fazla içmemek gerek