Minnaksercecik deletedmom99 canım ikili taramaya girdim dün söylemedi çok erken 2 hafta sonra 4 hafta sonra net olur dedi bekliyorum merakla ☺
deletedmom99 Minnaksercecik ayy bende cok heycanlym normlde yarn kontrlm var ama pazartesi gidicem ozman 12+4 olacak insallah ozamn bi tahmin yapar💕