Elif388 Kizlar doktor sekerimi duzenli olcmemi istedi istedigi gun 154 filan cikmisti ama ondan sonra hep normal cikti dusuk yani suyum fazla biraz doktorum dikkat et bebek kakasini yapabilir diyo oyle olursa ne olur basina gelen varmi
Esmaemenova Elif388 canim benim bi akrabamda oyle oldu 40 haftayi geçmişdi tuvalete gitti ve kötü kokulu yeşilimsi akinti gelmişdi rengi cok koyu yani anlayabiliyorsun senden bişey olmadigini.. Oyle bişey olursa hemen doktora git ciddi bi durum
Dilan90 Elif388 benm bebeğim kakasını doğum sırasında yapmıştı crp degerı yükseldı ve 6 gün düşene kadar yoğun bakımda kaldı ama akıntı gelmezse nasıl anlaşılıcakkı mutlaka kaka yaparsa akıntı oluyomuymus
Zeyk Elif388 şeker yuklemesi yaptirmadiniz mi? Gizli şeker vardir belki diyet gerekir. Su fazlalığı için ancak diyetle dikkat edebilirsiniz çünkü.