Kızlar 4lü test sonucumda inbihin A mı ne o değerim yüksek çıkmış Kastamonu da yasıyorum doktorum Ankara’ya sevk etti hacettepeye. Değerlerinin bazıları iyiymiş ama o söylediğim degerm yüksekmiş basına gelen varmı ağlamaktan içim çıktı... değerime bi bakar mısınız ?