Kuzeyufuk Kızlar çatlatma iğnesi vurulup 14.gün idrar testi yapılsa varsa gebelik çıkar mı ? Bana Doktorum direk kan ver değer küçük olacağı için testte cıkmayadabilir demişti
Kuzeyufuk Sema1994 hatta ilk kimyasal bir düştüğüm oldu o zamanda ben idrar yaptım evde çıkmamamıştı kan verdim beta 21 çıkmıştı taa değer 400oldugunda idrarda cıkmıstı