sibeell24 5 +4 haftalığım keseyi gördüm çok şükür folidice mor kutulu folik asit kullaniyorm siz neler kullandıniz ?
Busra221 minnakfasulyecim galiba folbial en yüksek dozda olan folik asit diye biliyorum doktorum yarım al dedi bende öyle devam ediyorum
ilkbahar Yüksek doz folik asit almanın otizm ile ilişkisi var 😶 o yüzden çok yüzsek doz alınmamalı hamilelikte...