BabyLover Kızlar ben medipole gidiyorum ama söylentiye göre hep sezeryana teşvik varmış ihtiyaç olmasa bile, by yüzden değiştirmek istiyorum hangi hastaneye gidiyorsunuz/gittiniz? Tavsiyelerinizi bekliyorum lutfennn
Serihsasya BabyLover canım gittiğin yerin olmayacağı ne malum sana doktor bir sebep söylese sezeryan gerek dese mecbur kabul edeceksin sonuçta hiç birimiz doktor değiliz onlar ne derse o olmak zorunda doktorunla açık açık konuş bu konuyu seni daha iyi yönlendirecektir ayrıca bende medipol hastasıyım normal Doğum yapan hastada çok fazla
Ozeyyneb BabyLover merhaba hangi medipole gidiyorsunuz? Ben mega medipole gidiyorum. Doktorum Duygu Işıl Gencer ilk muayenemde bana normal dogum yapmanı istiyorum dedi. Bende normal doğum istiyorum kısmetse.
minikmelegim_ Ozeyyneb BabyLover Ben pazartesi ilk drfa deneme amaçli gittim.medipole. bebegim yuzunu gostermedi. Acaba kontrol suresi içinde yuzunu goremedim diye tekrar gitsem olur mu ya? Doktor garipser mi? Ayip olur mu 😣 cok istiyordum yuzunu gormeyi
FSB BabyLover Medipol Mega da kuzenim doğum yaptı. Doktorundan memnundu ancak gece doğum olduğu için gelmedi. Ek ücret vs teklif edilmesine rağmen. Nöbetçi olan doktor yaptı oda direk sezeryana aldı. Onun dışında memnundu. Türkiye Hastanesi için çok iyi diyorlar. Ben orayı deneyeceğim çok geç kalmadan. Çünkü orada olan çoğu doktor önce normal doğum için uğraş gösteriyormuş. Seninde bilgin olsun canım.
BabyLover Serihsasya henüz doğumuma var iyice araştırmak istiyorum, sezeryana karşı değilim asla, ama eğer gerekmedikce istemiyorum tabi, ben denk gelsem konuşmak istiyorum normal doğum yapan biriydi megada
NERDOGDU Doktorunuzdan hastanenizden memnunsanız bu konu için değiştirmeyin derim. Size bir sezeryan nedeni söylerlerse başka bir doktora gidip ikinci bir görüş alıp ona göre karar verirsiniz.
busraydinli Ozeyyneb biz de oraya gitmeyi düşünüyoruz doktorun ismini çok duydum memnun musunuz? İlgisi alakası nasıl
iremss minikmelegim_ ben gitmiştim hiçbşr sorun olmadı, hatta yine göstermedi aynı gün içerisinde dr muayeneye ara verip gün içerisinde tekrar çağırmıştı
Ozgee11 minikmelegim_ başka bı bahane uydurup gitsen garipsemez. Ama yüzü iicn gitmek hoş karşılamaz bence
Ozeyyneb minikmelegim_ bebeğin uygun pozisyonda olsaydı gösterirdi bence canım. Ben ilk gittiğim bebeğin yüzü bize dönüktü o yüzden baya gördük😍 sonraki kontrolde hiç göremedim, doktor uğraşıyorum ama dönmüyor dedi bende gerek yok geçen hafta baya gördük zaten dedim uğraştırmadım doktoru.
Nevink Ozeyyneb bebegin yuzunu kacinci haftada ve hangi ultrasonda goruyorsunuz renklimi bilmiyorumda 🙈
minikmelegim_ Ozeyyneb evet zaten 3kez uğrasti ama gogsune yaslamisti cenesini elide gozlerindeydi goremedik😀
Ozeyyneb Nevink ben bebeğin yüzünü ilk detaylı utrasonda gördüm canım renkli olarak . Oda yarım yarımdı 😅
Nevink Ozeyyneb himm anladim inanin bana verilen ultrason goruntuleri silik gibi cocuk anca uzayli gibi gorunuyorda o yuzden merak ettm acaba nerede goruyorsnz diye 🙈😂
Ozeyyneb Nevink 😂 bana verilen ilk yuz ultasonunda bebeğin burnu up uzundu çok üzülmüştüm😄 detaylıda gördüm ki minnacık burnu . Yani yanıltıcı olabiiliyor malesef
BabyLover FSB işte acaba gerekli değil mi sezeryan diye düşünüyordum herkese sezeryan diyorlarmis ben de bilmiyorum canım ya aslında oraya gidiyorum