Bugn dr a gittim ve nstde sancm cktı çatı muayenesi yaptı doktorum. Ve sen normal doğuramazsn catn çok dar dedi. Salıya kadar bekleyelm salı yada carsamba sezeryan dedi. Şuan psikoljkmen cook korkuyorum. Beni ne bekliyo bilmiyorum. Kafam allak bullak.. sezeryanla ilgili bilgi vermedi.