Ummusamee ben ogrendigimden beri gidiyorum. Faika ceylan hocaya . Çok memnunum çok cana yakın, sorularıma tam cevap alabiliyorum tabi bazen nöbet zamanına gelince geçiştiriyor ama genel anlamda çok memnunum şuan 27 haftadayım. Paket yaptırdık biz. 4.500 civarıydı . Tavsiye ederim..