Kızlar merhaba 20 ocak Pazartesi dogumum var eşim işlerinden dolayı bir kaç haftadır evdeydi. Acıkcası çok alışmıştım yanı başımda olmasına birde dogum yakın olunca sanırım fazlasıyla düşkün oldum. Dogum için izin alacak ama ben sürekli yanımda kalsın istiyorum annem yanımda ama eşim yokken yalnız hissediyorum. Bu durum geçicimidir işe gidiyor diye üzülüyorum resmen😩