BabyLover Arkadaşlar çoğunluk hep medipolun sezeryan yaptırdığında hem fikir ben de korkuyorum, deneyimli olan var mı?
Ayseyu BabyLover hangi medipole gidiyosun ben megada doğum yaptım aksine normal doğumu 30 saat bekledik ama ne açılmam vardı ne de bebek aşağıya inmişti suyum geldiği için fazla bekleyemezdik riske giriyordu zorunlu sezeryan oldum 37 haftamda
Meeerveunal BabyLover ben çamlıca medipole gidiyorum 40+3 teyim doktorum hala normali bekliyo çoğu hastane 38. Haftada sezaryene alıyor özellerde
iremss BabyLover doktoruna bağlı sanırım. Normal teşvikli çok doktor ismi de duyarsınız. Ama gittiğiniz doktor sezaryen dedi ise başka yerdeki doktordan da görüş alıp karar verirsiniz. Sadece Medipol için değil özeller için genel olarak bu söylenti mevcut 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️
TahaninAnnesi BabyLover Ben de Medipol Megaya gidiyorum su ana kadar doktorumdan sezeryan kelimesi duymadim ben sordugumda ise sezeryanlik bir durum yok ancak son anda bir durum gelisir ve sezeryan gerekirse onu sana aciklariz zaten dedi.
BabyLover TahaninAnnesi Evet doğum geldiği zaman sezeryana alalım diyorlarmış inşallah doğru değildir hangi doktor?
TahaninAnnesi BabyLover Ayfer Özbek benim doktorum. Bizimki son anda herhangi bir durum gelisir ve sezeryan gerekirse dedi aciklariz dedi. Yoksa normal dogumdan bahsediyor hep.